Vergaderen in de Oude of Pelgrimvaderskerk

De Oude of Pelgrimvaderskerk biedt u flexibele vergaderruimte inclusief alle faciliteiten die u nodig heeft om van uw vergadering een succes te maken. De Grote Zaal biedt ruimte aan 200 personen. De Consistoriekamer, Ankie Verbeek-Ohr zaal en Leerkamer zijn kleiner met een capaciteit van respectievelijk maximaal 10, 30 en 40 personen. De Ankie Verbeek-Ohr zaal is in 2020 gerenoveerd en met een nieuwe expositietentoonstelling over de Pilgrim Fathers ingericht wat de zaal een bijzondere ambiance geeft. Een inspirerende en uitdagende vergaderomgeving!

U kunt uw vergadering in de Oude of Pelgrimvaderskerk uitstekend combineren met ontspanning in Historisch Delfshaven. Op 1 minuut loopafstand aan de Voorhaven is in het monumentale pakhuis de Dubbelde Palmboom het Flippermuseum gevestigd, waar u zelf op ruim 100 originele Amerikaanse flipperkasten mag spelen. U kunt ook kiezen voor een rondleiding met gids in Delfshaven, poolen in Poolcafé Delfshaven, of zelf varen met een sloep door Delfshaven en omgeving. Daarnaast beschikt Delfshaven over vele eet- en drink gelegenheden, exclusief en lokaal zoals Het Oude Bruggetje, bierproeverij in de Stadsbrouwerij de Pelgrim of ontspannen verblijven aan het water bij Soif.

Faciliteiten

• Gratis Wifi;
  • Live streaming van uw evenement vanuit de Grote Zaal is mogelijk;
  • 100” monitor op verrijdbare trolley, inclusief Mediaplayer, bedienbaar vanaf een PC;
  • Comfortabele Girsberger vergaderstoelen in De Leerkamer en Ankie Verbeek-Ohr zaal;
  • Elektrisch bedienbare gordijnen waarmee de Ankie Verbeek-Ohr zaal kan worden verduisterd;
  • Vloerverwarming in de Grote Zaal;
  • Projector en scherm/videowall (optioneel);
  • Flipcharts;
  • Garderobe en twee pantry’s;
  • Modern sanitair inclusief invalidentoilet;
  • Catering opties in samenspraak.

Neem vrijblijvend contact met ons op