Grote Zaal huren

De grote zaal is uitermate geschikt voor o.a. concerten, congressen, zakelijke bijeenkomsten, diners/recepties, huwelijken en presentaties. De zaal is volledig voorzien van streamfaciliteiten. Hierdoor is de Grote Zaal ook geschikt voor online evenementen.

Capaciteit

• Flexibel in te richten;
  • Staande receptie tot 250 personen;
  • Zittend tot 200 personen (in congresopstelling), diners tot 125 personen (aan tafels);
  • Afhankelijk van het evenement zijn naar behoefte andere zalen van de kerk bij te huren.

Faciliteiten

De Grote Zaal is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en beschikt over de volgende faciliteiten:

• Gratis Wifi;
  • Live streaming mogelijk;
  • 100” monitor op verrijdbare trolley, inclusief Mediaplayer, bedienbaar vanaf een PC;
  • Modern sanitair inclusief een invalidentoilet;
  • Garderobe en grote professionele pantry;
  • Podium met plaats voor 50 personen;
    • Er zijn 19 losse elementen (praktikabels) van 2 bij 1 meter beschikbaar zodat een totale oppervlakte van 38 m2 kan worden verkregen. Bovendien kunnen deze elementen op verschillende hoogten (40, 60, 80 of 100 cm) worden opgebouwd. Vrijwel elke opstelling is realiseerbaar.
  • Concertvleugel (gebruik onder speciale voorwaarden);
  • Orgel (gebruik onder speciale voorwaarden);
    • Het Bätz-Witte orgel uit 1885 is in 2001 gerestaureerd. Orgelbespeling door de organist van de kerk bij evenementen is mogelijk.
  • Vloerverwarming;
  • Carillon;
    Het carillon kan bij aankomst van de gasten bespeeld worden door de stadsbeiaardier.
  • Projectiescherm/beamer/overheadprojector;
    • Op verzoek kunnen deze worden geïnstalleerd
  • Catering;
    • Voor een hapje, drankje, lunch of diner kan gezorgd worden. De keuze van de cateraar gebeurt in overleg. Wij werken veelal samen met een aantal cateraars uit de buurt.

Vrijblijvend contact opnemen