Wilt u contact met de Hervormde Gemeente Delfshaven?klik hier

Bezoek aan de kerk

Wanneer u de kerk wilt bezoeken zijn er twee mogelijkheden:

Open kerk

Open kerk vindt in principe elke week op vrijdagmiddag en/of zaterdagmiddag plaats van ca. 12.00 uur tot 16.00 uur, tenzij de kerk verhuurd is of wanneer we weinig bezoekers verwachten vanwege weersomstandigheden. De hieronder vermelde data kunnen op het laatste moment wijzigen, wij hopen dat u hiervoor begrip hebt. Indien u speciaal met een groep langs wilt komen, verdient het aanbeveling om een aparte afspraak te maken. Zie hieronder het kopje 'Rondleidingen'.

Bijzondere evenementen 2024

Rondleidingen

Wanneer u zelf of een kleine groep de kerk wil bezoeken, inclusief een rondleiding door Delfshaven, verwijzen wij u graag door naar het Gilde Rotterdam.

Wanneer u met een grote groep een bezoek aan de kerk wilt boeken dan verzoeken wij u hier het contactformulier in te vullen.

Tot ziens in de Pelgrimvaderskerk!