Uitvaart/herdenkingsdiensten

In overleg met u  - uw begrafenisondernemer - faciliteren wij de herdenkingsdienst. Indien u zelf musiceert of zingt: wij beschikken over een orgel en een piano. Daarnaast kan er muziek worden afgespeeld van cd en muziekbestanden. Tevens bestaat de mogelijkheid de dienst online te streamen zodat bijvoorbeeld familie in het buitenland de dienst online kan bijwonen.

De kerk leent zich ook voor het condoleren van de familie voorafgaand aan de uitvaartplechtigheid. Dit kan achter in de Grote Zaal of een aparte zaal in het bijgebouw. Voor catering kan worden gezorgd.

Faciliteiten

• Gratis Wifi;
  • Live streaming uitvaartdienst vanuit de Grote Zaal mogelijk;
  • 100” monitor op verrijdbare trolley, inclusief Mediaplayer, bedienbaar vanaf een PC waarop oa. een fotocollage kan worden afgespeeld met of zonder muziek;
  • Modern sanitair inclusief invalidentoilet;
  • Garderobe en twee pantry’s;
  • Vloerverwarming in de Grote Zaal;
  • Podiumruimte (optioneel);
  • Concertvleugel in de Grote Zaal (gebruik onder speciale voorwaarden);
  • Orgel in de Grote Zaal (gebruik onder speciale voorwaarden);
    • Het Bätz-Witte orgel uit 1885 is in 2001 gerestaureerd. Orgelbespeling is mogelijk door de organist van de kerk.
  • Carillon. Het carillon kan bij aankomst van de overledene en nabestaanden bespeeld worden door de stadsbeiaardier;
  • Het luiden van de klokken in 'rouwstand' bij 'vertrek' van de overledene;
  • Cateringopties in samenspraak.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Referenties

“Heel hartelijk dank voor de fantastische samenwerking. De familie was uitermate tevreden over de ontvangst, het verloop van de dienst en het vertrek. En ik vond het zelf ook zeer aangenaam samenwerken met jullie” , Eerbetoon uitvaartbegeleiding (2022)