Congres organiseren in de Oude of Pelgrimvaderskerk

De Grote Zaal is met zijn goede akoestiek bijzonder geschikt voor het houden van een congres/symposium. Met de grote plenaire ruimte, mogelijkheden voor break-outsessies in de overige zalen en de (kleine) tuin biedt de Oude of Pelgrimvaderskerk een unieke locatie voor congressen/symposia. Voor de catering kan uiteraard worden gezorgd, net als voor de audiovisuele ondersteuning. Ook live streaming van het event behoort tot de mogelijkheden. Van eenvoudig tot luxueus, tot een maximum van 200 personen, alles kan en altijd met hoge kwaliteit.

Faciliteiten

• Gratis Wifi;
  • Live streaming van uw evenement vanuit de Grote Zaal is mogelijk;
  • 100” monitor op verrijdbare trolley, inclusief Mediaplayer, bedienbaar vanaf een PC;
  • Comfortabele Girsberger vergaderstoelen in De Leerkamer en Ankie Verbeek-Ohr zaal;
  • Elektrisch bedienbare gordijnen waarmee de Ankie Verbeek-Ohr zaal kan worden verduisterd;
  • Vloerverwarming in de Grote Zaal;
  • Projector en scherm/videowall (optioneel);
  • Flipcharts;
  • Garderobe en twee pantry’s;
  • Modern sanitair inclusief invalidentoilet;
  • Carillon: het carillon kan bij aankomst van de deelnemers bespeeld worden door de stadsbeiaardier
  • Catering opties in samenspraak.

Neem vrijblijvend contact met ons op